Followers

Saturday, October 10, 2009

.::RUTINKU::.

Salam semua....
Hari ni aku sepatutnye ada kelas IQRA' ( KOKO ), tapi sampai sekarang aku tak tahu kelas ada kul bape, sebab biasanya ustaz maklumkan kelas kul bape...huhuhu...takotnye nak gi kelas hari ni, coz hari ni tasmi', walaupun aku dah hafal tapi perasaan takut tetap ada. tak tahulah kenapa...

emmm...hari ni kul 12.30 tghari ada makan free kat UDM ni, sambutan hari raya la katakan, mungkin agak terlewat UDM wat sambutan raya ni, tapi apapun mesti ramai yang pegi nanti, mana taknye dapat makan free sape tak nak kan :)...

teringat plak hari ni ALUMNI SMABT wat program ziarah mahabbah aidilfitri kat sekitar klang, rumah ahli ALUMNI SMABT, YDP dengan S/U ada jugak ajak pegi, tapi masalahnya aku tak dapat pegi coz ada kelas n tiket pun mahal pegi balik dari terengganu ni dah dekat seratus, boleh buat makan sebulan..hehehe... tanya NYDP kak fani pun mungkin x dapat pegi coz dia ada reunion budak batch dia n ada program kat kolej, dia pun ngah pening tak taw ni gi mana satu, mana taknye orang kuat la katakan...hehehe... kepada sape2 yang pegi tu sampaikan salam ye pada semua...

semalam aku ada join program kursus jenazah, banyak jugak yang aku dapat ilmu dari program tu, niat hati nak share dengan semua, tapi tak sempat lagi nak entry kat blog ni, coz masa pun agak mencemburui aku sekarang ni... emm nanti ada masa aku entry la, mungkin dapat berkongsi ilmu dengan kawan-kawan..pepun nantikan entry aku seterusnye ye...

No comments: