Followers

Saturday, October 3, 2009

TAUTAN KASIH DI AIDILFITRI

Salam kepada semua... maaf kerana agak lama juga saya tidak bersama anda...akhir-akhir ini saya agak sibuk sedikit, banyak urusan yang perlu disiapkan dengan segera.

Alhamdulillah, pada 26 september 2009, satu program " TAUTAN KASIH DI AIDILFITRI" anjuran ALUMNI SMABT dan guru2 SMABT telah berjaya dijalankan. Hasil dari kerjasama semua pihak dapatlah kami mengumpulkan bekas-bekas pelajar, walaupun pada hari itu hanya 200 lebih yang dapat hadir, kami amat bersyukur kerana ia merupakan program pertama dan telah mendapat sambutan.

Pada hari itu diadakan juga mesyuarat agung kali pertama bagi melantik majlis tertinggi, exco2 dan pembubaran jawatankuasa penaja alumni, akan tetapi telah dicadangkan agar jawatankuasa penaja alumni dikekalkan.

Walaupun pada awalnya agak sukar bagi kami jawatankuasa penaja alumni untuk menerima keputusan ini, tapi kami akur dan setelah berfikir panjang kami harus melaksanakan tanggungjawab dan kepercayaan yang telah diberikan kepada kami. Terima kasih kepada semua yang menyokong kami....

kepada semua bekas-bekas pelajar, anda boleh melayari www.alumnismabt.blogspot.com untuk sebarang maklumat.

" ukhuwwah terbina Islam terpelihara "

No comments: