Followers

Friday, October 9, 2009

Pengalamanku......

Tetiba aku teringat sewaktu aku menjadi fasilitator, banyak pengalaman yang aku perolehi, dengan mengikuti program-program aku dapat keyakinan diri. Terima kasih kepada mak yang sentiasa bagi sokongan untuk aku bersama masyarakat. Mak sentiasa bagi sokongan setiap kali aku ingin mengikuti program. Terima kasih juga kepada semua yang telah memberi kepercayaan kepada aku untuk terlibat dalam jawatankuasa pelaksana program. Dengan mengikuti program-program sebegini aku dapat pengalaman bekerjasama dengan orang-orang atasan, bisnesman, consultant traning dan pelbagai lagi...

gambar kat bawah ni pengalaman semasa aku jadi urusetia dan fasilitator....

Program Tunas Bestari di Persada dan Kotaraya Johor

peserta sedang lawan bermain catur bestari

peserta membentangkan hasil kerja



sempat berposing di persada


jadi urusetia di kotaraya johor



barisan fasilitator



anak didik aku membuat persembahan


fasilitator perempuan buat persembahan khas

program perisai di sekolah menengah kota masai johor

program bersama KPIJ


Mak pernah pesan bila kita join program-program bersama masyarakat pada waktu sekarang, nanti dah di alam pekerjaan senang sebab dah ada pengalaman, itulah yang menyebabkan aku suka sangat kalau jadi fasilitator ni....:)

No comments: