Followers

Monday, November 9, 2009

Riuh seketika....



Nak tahu tak kenapa ana pilih tajuk riuh seketika?..
hehehe takde pape pun sebenarnya, cuma nak share satu cerite je...
tadi pagi ktorg pekse paper Hubungan Etnik, habis masa je ktorg ni dah tak sabarlah nak keluar, agak lama jugak ktorg tunggu ketua pengawas buat pengumuman "pelajar dibenarkan keluar" ...

sampaikan pelajar lelaki yang kat atas pentas semua dah bangun, sebab mungkin dyorg fikir ketua pengawas lupa kot nak buat pengumuman.. budak-budak ni pun buat hal sendiri lah dalam dewan tu, budak lelaki yang kat atas bangun je untuk keluar dewan, budak lain kat bawah pun ikut sama lah, tapi masa tu ana dengan kawan2 tak keluar pun sebab ktorg sibuk bergambar..hehehe ( minah gambar betul )

masa dyorg nak keluar je tetiba terdengarlah suara ketua pengawas yang lantang " pelajar, sila duduk di tempat masing2". mereka yang dah kat luar dewan pun terpaksalah dengan muka selamba masuk semula, kami awalnya pelik jugak lah kenapa kan kami tak dibenarkan keluar, persolan kami terjawab apabila ketua pengawas bertanya " cuba lihat di atas meja masing-masing, masih ada lagi tak kertas OMR yang belum dikutip? " barulah ktorg tahu rupa-rupanya kertas jawapan tak cukup, suasana dewan riuh seketika....


pengawas-pengawas terpaksa membuka semula bagasi yang diletakkan kertas soalan, setelah membelek kesemua sekali, akhirnya seorang pengawas telah terjumpa sehelai kertas OMR yang terselit di sebalik kertas soalan...mungkin sebab ada pelajar yang keluar awal tadi...tu yang bercampur...

selepas tu barulah kami semua dibenarkan keluar dewan...

2 comments:

oRkEd PuTiH said...

salam..nk knl dgn yg tdung putih 2 leh?huhu..a'ah kn..poyo tol..1st time exam mcm 2..klako2

روسمياتي بنت حاج بيلاء said...

Nk knl bolehje..tapi kene isi borang dulu ea kat MY103..HEHEHE...yang tudung putih 2 mahal sikit. 2 yg kene isi borang dulu kalau nak knl dgn dy:)