Followers

Sunday, September 6, 2009

SALAH SIAPA?

























em hari ni ktorg berjaga malam coz siapkan 2 assignment yang nak kene hantar esok. Madah TITAS tajuknya kedudukan seni dalam tamadun India, n HUBUNGAN ETNIK tajuknya Pluralistik masyarakat India Muslim..


salah sape???
tulah sebelum mid sem lagi puan dah bagi tugasan, tapi biasalah ktorg ni selagi bukan esok nak kene hantar selagi tu la x mula2. Sape harus dipersalahkan? tentulah diri kami sendiri..huhuhu

ktorg kene wat dalam group, 1 group sepatotnya 10 org tapi group aku 7 org je, aku, awer, jue,zida, mai,k.zura n k.ha... malam ni semua kumpul kat bilik aku kecuali sorg je ahli. 3 Laptop digunakan untuk wat assgmnt, 2 laptop taip satu laptop cari maklumat. tula laptop awer yang dah menternak virus trojan sampai ktorg nak masukkan pendrive pun dia da x bagi... hehehe...tahniah ye awer da berjaya jd penternak virus :)

malam ni org pertama tido aku lah coz penat sgt, tp kejap2 tersedar coz sebersalah plak biarkan dyorg wat aku sedap tido..hehehe...

pas aku awer plak tdo diikuti mai, ju, zida n k.zura
, kira tido bergilir2 la coz asgment byk x siap lagi.. tu lah tangguh2 lg kan tido pun da x cukup! salah sapa? diri sendiri jugakkan:)

kepada sesiapa yang membaca, ambikla pengajaran dari kisah ini. Jangan ikut sikap ktorg tw...

No comments: