Followers

Saturday, September 5, 2009

burasak

ALHAMDULILLAH...
tetibe je teringat kat kg...lama lg balik kg, tiket 18/9 pagi sampai umah mesti malam...huhuhu pertama kali balik dengan budak2 johor, macam tak caye plak... sampai umah nanti mesti daun pisang nak buat burasak n pakloi dah ada kan...x sabar plak rasanya..hehehe hari tu tye mak buat kuih raya x tahun ni? mak kata x buat beli je, almaklumlah anak dy yg sorg ni jaoh, 2 hari nak raye plak 2 baru balik...hehehe...raya ni aku dapat tolong buat burasak je la sebab aku sampai umah sehari lagi nak raya...pasang langsir, sapu tepi rumah adik2 aku la yang kene uruskan..hehehe sabor ye sukma, pipit n aman...


ni lah rupa burasak n pakloi
















ni la keadaan rumah aku raya lepas, raya ni x tw tema warne ape plak..ke masih kekal....

5 comments:

izzat89 said...

salam...nak makan burasak n pakloi!!
hehehehehe....nk jugak2!!

BINTU BILLAK89 said...

salam...nak makan burasak jemputlah dtg umah raye ni ye...

Anonymous said...

burasak ni mknn bugis eh?
-abhar-

BINTU BILLAK89 said...

YE MAKANAN BUGIS

izzat89 said...

alaaaa tik...hntrla ke rumah org..huhuhuhu...rndu sama itu burasak n pakloi r tik..hbesla org mati kempunan nti..hihi