Followers

Saturday, July 24, 2010

Astagfirullah.....janji yang tidak dapat ku tepati....

aku terkejut tatkala tersedar dari tidur...
"dah pukul berapa ni?" itulah kata2 awal yang terungkap dari mulutku....
terkejut aku apabila melihat jam menunjukkan 11malam...Astagfirullah aku masih memakai telekung....ku ingat kembali apa yang berlaku...rupanya sementara aku menunggu waktu isyak aku membaca kisah seorang pejuang Islam, entah jam berapa aku terlelap dibuai mimpi...

aku terus menjalankan kewajipan diriku yang masih belum dilakukan..setelah itu aku teringat akan janjiku kepada sahabatku untuk menemaninya ke cafe...aku melihat terdapat 2 mesej dlm inbox dan satu panggilan tidak dijawab..ternyata sahabatku menghubungiku....

maaf sahabat hanya itu yang dapat ku ungkapkan...rasa sebersalah menyelubungiku...ingin ku tolong tp tidak ku mampu apabila melihat jam di tangan menunjukkan jam 11.20 malam..cafe sudah pun ditutup...aku juga teringat pesan seorang sahabat yang tidak menggalakkan ku keluar malam...kerana tidak manis bg seorg wanita keluar malam...

aku senang tatkala sahabatku membalas mesej yang menyatakan dia telah makan..tapi rasa sedih jugak sebab dia hanya makan maggie...huhuhu...sory sgt2 sahabat....xpela esok kte makan ye....

(sajeje nak share....:) semoga mendapat keredhaan Ilahi)

No comments: