Followers

Friday, May 6, 2011

tak tenang....

Saat ini aku pelukanmu sahabat...
satu panggilan ku lakukan..
nyata gagal dihubungi...
aku mencuba lagi...
kegagalan kali kedua...
aku tidak putus asa...
aku mencuba lagi...
tetap gagal...

aku berfikir dan terus berfikir...
dalam masa yang sama
hati nakal ku berkata...
dia dah lupakan aku...

tetapi hatiku silap...
hensetku berbunyi...
panggilan darinya...
tapi...
oleh kerana kecil hati panggilanku tak diangkat...
panggilannya tidak ku angkat..
aku membiarkan hensetku terus berbunyi...
nyata 4 kali panggilan darinya...

tapi masih tidak dapat menjwab..
aku takut perasaan marah yang keluar dulu tatkala menjawab panggilannya...
aku cuba bertahan..
mencari mood kembali...
aku tidak menyalahkanmu sahabat..
tapi aku tidak mahu perkara lain yang jadi..
maafkanku...

No comments: