Followers

Tuesday, March 1, 2011

utk kawan2 aku dulu kini dan selamanya....

Assalamualaikum..semalam aku terbaca luahan seorang sahabatku...http://luahannurani.blogspot.com/...kpd awer sabar deh..biasalah dunia persahabatan..

ada kawan dia hadir saat kita perlukan...
ada kawan  waktu diperlukan dia tiada di sisi...
ada kawan  memahami...
ada kawan  sukar mengerti apa yang tersirat kat hati...
inilah dunia berkawan...

sedihkan bila kawan yang rapat dengan kita dulu sekarang berjauhan dengan kita..mungkin kerana sesuatu perkara yang kita pernah buat dulu menyebabkan kita berjauhan...tapi kawan...cuba kita imbas kembali saat manis kita bersama..makan bersama..bergurau senda bersama...berjalan bersama...belajar bersama...nak pakai baju ape pun kadang2 kita rancang bersama..nak buat sesuatu kita akn bincang bersama...penat pun bersama....


"ayat" tu memang kita x setuju sangat...sebab masa sem akhir ni la kita habiskan masa dengan kawan2 kita..lepas ni dah x tau dah bila lagi dapat bersama2...masing2 dengan kerjaya masing2..

harap2 sebelum bulan 5 ni kita kembali macam dulu...teringin sgt nk macam dulu...jom luangkan masa bersama...

w'pun kita berjauhan kita tetap sahabat....ukhuwwah terpatri kenangan terjalin :)

3 comments:

miSs QieDa said...

Lumrah dalam bersahabat deq... akk pnh melalui bnda yg sama tp lbh sakit bila kita d tikam dari belakang.. syukur la adeq2 semua tdk spt itu..
mukin ada yg plu kita bt tuk mengikat dan menarik semula kemesraan yg smakin hilang itu..

masa msh ada tuk kita perbaiki...kuatkan ukhwah yg ada ini... semoga ukhwah kita trus berkekalan dan MANIS SEPERTI DULU...

oRkEd PuTiH said...

salam..2 la name nye kwan kn...x selalunye indah bl bersama..

bint hamdi said...

kamu tetap sahabat sy walaupun suda jarang bersua dan berhubung...

smg hati2 kita sntiasa terhubung melalui rangkaian doa y dikirim setiap hari...

uhibbuki fillah abadan abadaa :)

sentiasa merindui saat bersama2..
syukran n asif utk segalanya sahabat :(