Followers

Friday, March 4, 2011

~DARI HATI KE HATI~

AKU BUNTU....

Masih terngiang-ngiang luahan hati mereka...
aku tidak menyangka sebegitu yang mereka pendamkan selama ini...
banyak yang aku tidak tahu lagi hakikatnya...
aku cuba mencari jalan penyelesaian...
tapi AKU BUNTU....
sehingga kini aku masih belum menemui jawapan...
adakah wajar apa yang telah ku katakan kepada mereka aku realisasikan???
AKU BUNTU...
jalan mana yang harus aku pilih...
aku cuba mendekati mereka...
aku cuba memahami mereka...
setiap seorang aku dengar luahan hatinya...
aku cuba untuk mencari jalan yang terbaik...
tapi adakah sosusi yang ku berikan kepada mereka adalah yang terbaik???
aku dah usaha...
aku cuba jadi yang terbaik buat mereka semua..
tetapi seandainya aku gagal menjadi yang terbaik buat kalian
aku MOHON MAAF..
aku INSAN BIASA...
aku cuba memuaskan hati banyak pihak...
dengan memahami setiap luahan mereka...
aku fikir kembali apa yang telah diluahkan..
aku cuba jadi pendengar yang terbaik..
aku cuba fikirkan solusi....
aku tidak berharap solusiku di terima...
tapi aku harapkan mereka memikirkan SOLUSI ku itu..
seandainya ia dapat memberikan kebaikan IKUTLAH...
seandainya ia akan mendatangkan keburukan JAUHILAH...
Kembalilah kepadaNYA..
kerana DIA MAHA MENGETAHUI...

~DARI HATI KE HATI~

No comments: