Followers

Friday, April 30, 2010

luahanku buatmu yang tersayang...

Hari ini tiada paper yang menantiku di dewan peperiksaan,
selama beberapa hari aku berjuang di medan ilmu,
demi mendapatkan "kebahagiaan" yang ku inginkan sejak dulu lagi...
aku ingin melihat senyuman diwajahnya....
tatkala aku membawa kebahagiaan ini....
aku tidak terdaya untuk melihat kesedihan diwajahnya tatkala kegagalan yang ku bawa.....

sewaktu berjuang, pasti ku ingat kata-katanya...
kata-katanyalah yang menguatkan semangatku....
aku menjadi kuat apabila mengingatkannya....
walaupun kadangkala di medan juang pelbagai dugaan yang ku harungi....
pelbagai ujian yang ku rasai...
ketensionan yang melanda diriku ini...
tapi aku yakin dengan kata-katanya dan ketentuan ILAHI....

aku yakin setiap sesuatu yg berlaku pasti ada hikmahnya....

TERIMA KASIH MAK....
makla ratu hatiku....
mak kuat walaupun BABA tiada disisi...
SAYANG MAK.....

No comments: