Followers

Wednesday, March 17, 2010

GEN 2M

PROGRAM GENERASI MINDA MUDA_PAHANG....




Pengalaman yang x dapatku lupakan..... pertama kalinya aku menjadi ketua failitator bagi muslimat...dengan pengalaman yang tiada aku diberikan amanah untuk mengawal 24 orang fasi dan seorang pembantu ketua fasi........pertama kali aku menjaga lebih 200 orang pelajar...selama ini aku hanya menjaga paling ramai 10 orang....

pada awalnya ku rasakan amat sukar untuk jalankan amanah ini, kerana aku sendiri tiada pengalaman....tetapi setelah berfikir kembali KEPERCAYAAN telah diletakkan kepadaku, mungkin bagi diriku tidak mampu, tapi bagi orang lain yang melihat, aku mampu.....aku teringat kembali ayat AL-QURAN

la yukallifullahu nafsan illa wus'aha...


terima kasih kepada yang memberi kepercayaan kepada DIRI ini.....





tatkala ini aku teringat aku ditaklifkan sebagai PIC bagi Muslimat UDM semasa program WEHDAH'09....

ini merupakan pengalaman yang pertama sekali untuk aku mengetuai Muslimat....aku tidak menyangka aku diberikan amanah ini, kerana bagiku ada lagi yang lebih layak dariku ketika itu, tapi setelah ku bertanya, baruku tahu mengapa aku ditaklifkan untuk memegang jawatan itu....

alhamdulillah dengan pengalaman yang ada sekarang aku akan cuba melakukan yang terbaik untuk semua...

TERIMA KASIH ATAS KEPERCAYAAN KALIAN KEPADAKU...
TERIMA KASIH SAHABAT.....
MAAF SEKIRANYA DIRI INI ADA MELAKUKAN KESILAPAN SEPANJANG PROGRAM....
HAMBA INI INSAN YANG LEMAH.......

No comments: