Followers

Monday, February 7, 2011

alhamdulillah....

Alhamdulillah....
segala yang dirancangkan dapat direalisasikan biarpun terdapat sedikit kelompongan tapi bagiku itulah realiti dalam menjayakan sesuatu program..

TOF_KAFI 11
Pertama kali mendengar namamu aku yakin ini adalah medan ilmu, suatu perkongsian akan berlaku, di antara orang-orang yang berpengalaman dan berpengetahuan....
PKPIM, ABIM & WADAH turun bersama masyarakat....
bersama-sama menyebarkan ISLAM....

ISLAM ITU INDAH....

Agak berat tatkala mendapat taklifan dari PKPIM, 
pencarian mad'u harus dilaksanakan, 
aku tidak mampu menjayakannya berseorangan,
lalu aku mencari teman,
Alhamdulillah ALLAH memberi pertolongan,
DIA mendatangkan sahabat-sahabat dari Kesatuan, 
segalanya dapat dijalankan seperti yang direncanakan....
SYUKUR PADAMU YA ALLAH...
TERIMA KASIH SAHABAT-SAHABAT SEPERJUANGAN....
di atas pertolongan yang dihulurkan...

PMGANU'11

CABARAN, DUGAAN, RINTANGAN & UJIAN diharungi bersama,
KESEDIHAN & KEGEMBIRAAN dinikmati bersama,
ILMU DAN PENGALAMAN dikongsi bersama,
SEGALANYA bersama,
kita ibarat satu keluarga.....

sepanjang program pemerhatian ku lakukan..
kenangan bersama semua sahabat seperjuangan ku amati,
tatkala aku duduk bersendirian, aku berfikir...
adakah aku masih lagi diberi peluang untuk bersama kalian di PMGANU akan datang....

aku bahagia melihat senyuman di wajah sahabat-sahabat...
kegembiraan tergambar di wajah mereka...
pengalaman pertama buat sebahagian urusetia...
tatkala bersalaman ucapan terima kasih ku terima...
tanda penghargaan kerana memberi peluang kepada mereka...
AKU yakin dan Percaya..
semuanya ketentuan ILAHI...
ALLAH yang memilih kalian untuk bersama-sama menabur bakti...

Kepada sahabat-sahabatku..teruskanlah perjuangan....
sampaikan DAKWAH....

ALHAMDULILLAH...
apa yang aku impikan telah tercapai walaupun tidak keseluruhannya...
aku yakin impianku yang seterusnya akan tercapai apabila sahabat2ku yang masih berada di UNISZA ini tidak berputus asa dan meneruskan perjuangan...
diharapkan kepada "SAHABAT" yang aku percaya dapat menjalankan misiku yang seterusnya....
sepanjang ketiadaanku di sini, aku berharap segalanya diteruskan....
akhir kalam semoga kalian TERUS BERJUANG.....

2 comments:

oRkEd PuTiH said...

salam..pengalaman yg membanggakan ak tok ko sebagai seorang shabat..anda sememangnya hebat!!!!
teruskan perjuangan..
ak masih dlm pencarian n blajo n trus mencari sesuatu yg ak blom temui..
huhu=)

NUR DAIE said...

orked puteh :
terima kasih..semoga anda temui apa yg anda inginkan....

DAKWAH ITU INDAH