Followers

Sunday, February 21, 2010

dah habis cuti,,,cepatnye...

Tepat jam 9.12 malam aku dibawa oleh bas untuk meneruskan pengajianku di TERENGGANU, yang merupakan tempat pengajianku kini....Dalam perjalananan hatiku menjerit bilalah nak sampai ni...dahlah sejuk gilerr....huhuhu....jenuh hati ini menunggu bilalah nak sampai...dah la driver bas ni bawa laju...menyeramkan....

jam menunjukkan pukul 5.15 pagi aku tiba di perhentian bas Kuala Terengganu, turun dari bas kelihatan ramai mahasiswa/i yang baru tiba juga...letih rasanya naik bas sampai 8 jam... sesampainya di UDM mataku seakan-akan mengajakku meneruskan perjalanan mimpiku tadi....

laungan ayat suci al-quran kedengaran di telingaku...jam menunjukkan pukul 7.15 pagi, perasaan malas sering menghantuiku...malas rasanya untuk aku mencapai tuala yang tergantung, akan tetapi ku kuatkan semangat ku juga untuk menyiapkan diri kerana jam 8 pagi aku ada syafawi...

hari ni letih sangat...nampaknye aku terpaksa menghabiskan masaku minggu ini dengan asgment yang masih berbaki,,,YA ALLAH KAU PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSANKU...AMIN.......

No comments: