Followers

Wednesday, July 29, 2009

KONVENSYEN KEPIMPINAN MAHASISWA ISLAM 09





Pada 24 - 26 julai, semua wakil kepimpinan MAHASISWA dari setiap IPTA telah terlibat dengan konvensyen mahasiswa islam anjuran DAMAI di HOTEL PUTRA KUALA LUMPUR selama 3 hari.
Aku juga turut serta dalam program tersebut.Aku ke sana bersama 10 0rang sahabat yang terdiri daripada saf kepimpinan MPP iaitu saudara Zaim, Kak Jun, Akma dan juga Rabiatul, manakala saf kepimpinan PMKI iaitu saudara Khairul Azwad selaku YDP, akh. Ridwan ( TYDP ), Saudara Nik ( s/u ), Masyitah ( EXCO PENERBITAN & PUBLISITI )dan aku yang baru beberapa hari sebelum konvensyen berlangsung menjadi p/a @ ajk EXCO PENERBITAN & PUBLISITI.
Alhamdulillah, aku bersyukur kerana diberi peluang untuk ke sana bersama saf kepimpinan mewakili UDM. Bagiku bukan mudah untuk diberi kepercayaan dan amanah dalam melaksanakan tanggungjawab sebagai pemimpin.banyak ilmu dan pengalaman yang aku dapat semasa di sana. Di sana aku dapat menambah ilmu pengetahuanku tentang KEPIMPINAN. Aku berharap ilmu yang ku dapat di sana dapat ku praktikkan di UDM..


FORUM YANG TAK KERING GUSI KAMI DI BUATNYA


peserta konvensyen di majlis penutup di UITM SHAH ALAM



kami dibahagikan kumpulan untuk membincangkan tentang resolusi yang akan diberikan kepada PERDANA MENTERI keesokan hari



SETIA MENUNGGU WALAUPUN GERIMIS MENGUNDANG, INILAH SEMANGAT BARISAN KEPIMPINAN MAHASISWA ISLAM



PERDANA MENTERI TURUT HADIR

No comments: